درباره ما تماس با ما پارسی العربیه English
جمعه | 1403/01/10
ساخت سریـــــــــــال۲۶ قسمتی زندگی حاج آقا نورالله نجفی دراصفهان
تاریخ درج مطلب 1397/01/23
منبع : سایت صداوسیمای مرکزاصفهان

ساخت سریـــــــــــال۲۶ قسمتی زندگی حاج آقا نورالله نجفی دراصفهان

مراسم امضا تفاهم نامه طرح های ملی در خصوص  ساخت سریال ۲۶ قسمتی زندگی نامه شهید بهشتی ، سریال ۲۶ قسمتی زندگی نامه جاج آقا نورالله نجفی با محوراقتصاد مقاومتی و مستند۴۰ قسمتی چهل ستون با معرفی چهل چهره فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی استان با همکاری و مشارکت استانداری و صدا و سیمای مرکز اصفهان در سالن اجتماعات جدید این مرکز برگزار شد.

آقای دکتر دارابی معاون اموراستانهای رسانه ملی در مراسم امضا تفاهم نامه طرح های ملی صداوسیمای مرکزاصفهان با مشارکت استانداری در ساخت و تولید دو سریال و یک مستند چهل قسمتی با اشاره به اینکه تولید این آثار فرصتی مناسب برای معرفی چهره های تاثیرگذار تاریخ کشور است افزود:صداوسیمای مرکزاصفهان از مراکز برجسته و فاخر کشور با مدیری جهان دیده و فاضل است که حتما از عهده تولید اثار فاخر برمی آید.
علی دارابی افزود: تمرکز اصلی ما استفاده از نیروهای بومی است . وی با اشاره به اینکه صداوسیما۱۵۰شبکه رادیو تلویزیونی دارد گفت این ظرفیت به ۳۵زبان زنده دنیا برنامه دارند که ۷۰شبکه مربوط به استانها است.
دکتر دارابی با بیان اینکه شهید بهشتی در اوایل انقلاب نقش برجسته ای درتثبیت نظام داشت گفت نسل جوان باید به خوبی این مطلب را درک کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در مراسم امضا تفاهم نامه طرح های ملی صدا و سیمای مرکز اصفهان با مشارکت استانداری اصفهان در خصوص ساخت سه اثر فاخر ملی با اشاره به اینکه اصفهان شهر اندیشه و هنر و مجاهدت است گفت: با عزم معاونت امور استانها و استانداری اصفهان کار ساخت سریال شهید بهشتی و سریال زندگی نامه آقا نورالله نجفی با محور اقتصاد مقاومتی و مستند چهل ستون با معرفی چهره های فرهنگی هنری اجتماعی استان اصفهان آغاز خواهد شد.
دکتر مسعود احمدی افزادی تصریح کرد: سریال شهید بهشتی در۲۶ قسمت ، آقا نورالله در ۲۶ قسمت و مستند چهل ستون در چهل قسمت تولید می شود.
سریال روایت ناتمام در۲۶ قسمت در خصوص زندگی نامه آقا نورالله نجفی با محور اقتصاد مقاومتی و سریال زندگی شهید بهشتی در ۲۶ قسمت و مستند چهل ستون در ۴۰ قسمت با محور چهره های استان اصفهان تولید می شود.

 استاندار اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شبکه استانی اصفهان تلاش خوبی در امر توسعه فرهنگی استان دارد افزود: تفاهم نامه امروز اقدام مبارک و مفیدی برای توسعه امرفرهنگی است.
محسن مهرعلیزاده گفت: همه در توسعه فرهنگی وظیفه دارند و باید نقش خود را درست انجام دهیم.
وی تصریح کرد: تکیه به گذشته عامل رشد جوامع است که این نشان از اهمیت هویت فرهنگی دارد.

برای ارسال نظرات از فرم پایین استفاده کنید.
مسئولیت نوشته ها به عهده نویسندگان آنهاست و نمایش آنها به معنی تایید نظرات آنها نیست.
نام :

پست الکترونیکی :

نظر شما :
خانه بیداری اسلامی
ویژه ها
اینفوگرافی
نشریات خانه بیداری اسلامی
خانه بیداری اسلامی
کتابخانه
خانه بیداری اسلامی
خانه بیداری اسلامی
سایت های وابسته