درباره ما تماس با ما پارسی العربیه English
شنبه | 1403/02/01
بـــــیش از3000نفردانش آموزتحت پوشش طرح اردوی مدافعان
تاریخ درج مطلب 1396/09/18
منبع : خانه بیداری اسلامی

بـــــیش از3000نفردانش آموزتحت پوشش طرح اردوی مدافعان

به گزارش روابط عمومی خانه بیداری اسلامی ، خلیلی رییس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان دربازدیدی که از اردوی تاریخی مدافعان درخانه مشروطیت اصفهان ، داشت با اشاره به این اردو که با محوریت درس ایستادگی در برابر بیگانگان از فصل یازدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم دبستان طراحی و اجرا گردیده است گفت: این طرح جمعا بیش از 3000  نفر از دانش آموزان دختر و پسر را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: در این اردو با بهره گیری از شیوه های خلاقانه آموزشی و استفاده ازانواع ابزارهای کمک آموزشی و با در اختیار گرفتن مربیان متخصص کودک و نوجوان، مفاهیم والایی پیرامون افزایش روحیه خودباوری و تقویت هویت ملی ارائه شده است .

رییس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان، معرفی هفت اسطوره های ملی دینی که در راه مقابله با استعمار جان فشانی کردند در قالب استفاده از ایفای نقش، مسابقه، جُنگ، شعر و سرود برای ارائه پیشینه تاریخی و تمدّن ایران اسلامی، آشنایی نوجوانان با قهرمانان ایران و اسلام و قهرمان پروری را از مهمترین شاخصه های این اردوی تربیتی دانست.

قابل ذکراست اردوی تاریخی مدافعان باهمکاری آموزش وپرورش استان اصفهان ، بسیج دانش آموزی وخانه مشروطیت ازتاریخ22آبان الی ۱۸ آذر1396 درخانه مشروطیت اصفهان برگزارشد.

برای ارسال نظرات از فرم پایین استفاده کنید.
مسئولیت نوشته ها به عهده نویسندگان آنهاست و نمایش آنها به معنی تایید نظرات آنها نیست.
نام :

پست الکترونیکی :

نظر شما :
خانه بیداری اسلامی
ویژه ها
اینفوگرافی
نشریات خانه بیداری اسلامی
خانه بیداری اسلامی
کتابخانه
خانه بیداری اسلامی
خانه بیداری اسلامی
سایت های وابسته